Tack för att du finns

Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra om jag inte höll på med hästar. Hästar och ridning tillhör nu min vardag och mitt liv. När jag började med detta för 9år sedan så trodde varken jag eller min pappa att vi skulle bli så engagerade i sporten och djuren. 
 
När jag köper en häst så blir de inte bara en del av mitt liv, utan de får också en del av mitt hjärta för alltid. En plats som ingen kan ersätta. Roxelina och Brave Heart är mina allra bästa vänner. Jag litar mer på min häst än vad jag gör på någon människa. 
 
Två av mina vänner har förlorat sina hästar under den senaste veckan och jag vill skicka en massa styrkekramar till dem. Att förlora en bit av sitt hjärta och sin bästa vän är nog det svåraste man kan gå igenom. ♥
 
Jag vill passa på att i detta inlägg att hylla min underbara häst Braven. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom. Jag älskar honom över allt annat. Han får mig att le på mina värsta dagar och är ljuset i mitt liv. Tack för att du finns bebis. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Forsbacka

Ja, hästar är en superstor del av min vardag. Jag vet inte heller vad jag skulle gjort utan de vackra djuren..!

2015-03-06 @ 06:06:51
URL: http://forcebacka.blogg.se/
Postat av: camillajarnedal.blogg.se

Visst är det så, man blir så påverkad av sina hästar. Jag förlorade min häst för en vecka sedan och det känns, förutom att jag är ledsen såklart, skitkonstigt -alla rutiner man har haft är nu rubbade. Jag ska ha en ny häst och ja -vi får väl se hur lång tid det tar innan jag hittar MIN häst.

2015-03-06 @ 13:34:18
URL: http://camillajarnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0