Min vecka

Tänkte dela med mig av några bilder från den senaste veckan. Det har varit en händelserik vecka: har varit i skolan, pluggat, varit i stan och shoppat x2, ätit lunch med Sofia i måndags, fikat med Julia i fredags, varit sjuk, varit i stallet och ridit, tränat för Helena Reje två gånger (onsdags och söndag), varit på bio, ätit middag och festat med KTH-studenter (tillsammans med min syrra, hennes pojkvän Daniel, Mira och några mer). Pappa och jag var på äventyr i Upplands-Väsby igår också, åkte förbi Stockholms Ridsport och köpte ett par ridhandskar från Roeckl och ridstrumpor från Kingsland. 
 
I förrigår var det ju "rocka sockan" dagen. Då fick jag en bild från Carro (Roxelinas ägare) på Roxi och hennes dotter. Jag dog söthets döden då. Det är underbart att se att hon verkligen är omtyckt och älskad. Saknar lilla Stina ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0