Fredag!

Hoppas ni har haft en jätte bra fredag! Idag har varit den roligaste dagen på länge för mig eftersom jag mått bra bra hela dagen, tagit mig till skolan, träffat mina kompisar, pussat på Braven och ridit två hästar. I helgen blir det ett äventyr för mig och pappa, då vi ska på roadtrip neråt i landet. Närmare bestämt Blekinge. Jag tänker inte berätta vad jag ska göra där, men det kan ni nog räkna ut vid det här laget. Ingen hemlighet skall avslöjas än. Jag är riktigt nervös och peppad. 

Jag och Braven är anmäld till en tävling den 28mars men vi är reserv nr 2, hoppas verkligen att vi kommer med! Vi är redo att visa upp oss igen och plocka lite rosetter. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Hovslagare

Haha! Kan inte låta bli att skratta! Du vet att Skåne och Blekinge är två helt olika län va?

2015-03-17 @ 19:27:31
URL: http://www.jennyqarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0