det sa *KLICK*

Nu är jag och pappa på väg hem från Blekinge. Som ni räknat ut så var jag och provred en jätte fin stor häst imorse. Jag hade sett framför mig flera månader till av hästletande innan jag hittade någon jag skulle vilja ha, men när jag såg den här hästen så sa det bara KLICK. Så oerhört snäll, mysig och härlig ridkänsla. Personligheten är det jag mest föll för, sen skadar det inte att h*n är jäkligt snygg och rör sig riktigt bra. Jag ska provrida h*n igen om några helger.

Ta inte nu för givet att jag kommer få en stor häst inom en snar framtid, det är mycket som ska stämma in innan jag har en hemma i mitt stall. Men jag är överlycklig att jag hittat en häst jag gillar.




Kommentarer
Postat av: Malin

Ser väldigt fin ut Vicky..Håller tummar och tår på att vi snart syns ute på tävligs banorna igen på modell stor häst... Kram Malin

2015-03-16 @ 10:40:25
Postat av: Anonym

Wow!

2015-03-18 @ 20:00:44
Postat av: Lisa

Blekingebo som man är så känner man igen den hästen och wow vilka år du kommer få framför dig isåfall, den är fantastisk!! 😍

2015-03-25 @ 21:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0