denna hemlighet kan jag ej avslöja.. än.

Hej på er mina fina bloggläsare! Kommer ni ihåg när jag bad er att länka era bloggar och lovade att en/några skulle få gästblogga? Jag har valt ut 4st personer av er som jag vill lyfta fram och som kommer få gästblogga här på min blogg. Dessa personer tycker jag har intressanta bloggar med bra inlägg. De är drivande och motiverade hästtjejer. Hoppas ni ser fram emot att läsa om deras liv och gå in på deras fina bloggar!

Mitt liv rullar på som vanligt: Stallet, skolan och läxor. Imorgon blir det träning för Helene Reje som varje onsdag och det ser jag verkligen fram emot! 
 
I helgen händer en sjukt roligt grej! Om det leder till något så kommer jag berätta för er till slut. Vill sååååå gärna berätta för er men kan inte avslöja denna hemlighet än. Är riktigt TAGGAD!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0