Midsommar

Midsommar idag då! Vädret är inte riktigt på topp men jag är glad ändå. Min dag kommer först spenderas i stallet, sedan göra midsommarkransar med min syster (har inte gjort det sedan jag var pytte liten - har inte heller varit hemma på midsommar på flera år) och sedan blir det grillfest med mina gamla klasskamrater. 
 
På lördag måste jag packa massor eftersom på söndag morgon bär det av till Segersta med båda hästarna för träningsläger. Herregud vad jag måste packa... täcken, träns, sadel, lindor, paddar, grimmor, ridstövlar, sporrar, spö, borstar, ridkläder och mycket mycket mer. Det ska regna också så massa vattentåliga kläder till mig och hästarna ska också med. Tur att träningarna i så fall är inne i fina ridhuset *happyface*.
 
Jag kommer uppdatera er varje dag om träningarna och eventuellt om teorin/clinic. Kameran kanske kommer följa med så då jag hoppas någon kan ta foto på mig under träningspassen, annars får ni se bilder på andra ekipage. Ni kommer iaf få små uppdateringar med olika bilder från mobilen. 
 
GLAD MIDSOMMAR MINA UNDERBARA LÄSARE
 
Jag och Braven tränar för Mads på Segerstas fina utebana 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0