15dagar kvar!

Idag hopptränade jag med Braven - jäklar vad roligt det var! Det blev mycket markarbete med bommar på marken i början men i slutet hoppade jag en bana och några hinder låg på 110cm (bra för att vara mig som blivit en feg dressyrtant). Braven tyckte att det var hur roligt som helst, så detta kommer vi göra om snart. Tyvärr finns inga bilder eller film från träningen. Next time I promise! På lördag kommer jag eventuellt vara med på hoppträningarna med Sparkling, det kommer bli intressant att se hur han sköter sig men sjukt kul så han också är en hopptalang --> som Braven. 
 
Nedräkningen till SM har börjat. 15dagar kvar! Fram tills dess vill jag hålla Braven mjuk och glad. Nu är det fullt fokus och mycket mental träning för min del så jag kommer kunna prestera. Jag tränar min själv i princip varje dag nu också med jogging/powerwalk. Braven är i formtopp och jag känner mig frisk. Nu är det bara TRÄNING & FOKUS
 
Förresten, jag och pappa köpte ett kandar från Dyon häromdagen och det visade sig vara väldigt stort på Sparkly. Blev otroligt besviken och ledsen, men det enda vi kan göra är att beställa ett nytt i storlek cob och det kommer ta några veckor. Fast igår kom jag ihåg en sak - jag hade faktiskt ett kandar på Roxi under en tid och jag hittade det i garaget igår. Det passade Sparkling perfekt och det bästa är att jag har en del av Roxelina med mig ♥ Jag kommer dock beställa ett nytt dyon också! hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0