tisdag

Igår när jag och pappa kom fram till Stockholms Ridsport så visade sig det att de hade stängt kl 15. Vi kom dit en liten stund efter det.. igår räknades som en vanlig vardag och de hade inte skrivit någoting om "special tiderna" på hemsidan, bara vid butiken. Usch så blev jag lite lack. Hade tänkt att beställa ett par nya dressyr stövlar i rödbrunt, har velat ha det hur länge som helst. Jag fick det förra julen i julklapp men det har ändå inte blivit av att jag beställt dem. Vi åkte därefter till Hööks och Horze eftersom de ligger några minuter bort därifrån, men hittade ingenting jag ville ha där heller. Suck. Så hela åkturen dit var helt i onödan. :(
 
Idag måste jag spendera min tid på att göra några skolarbeten som jag ligger efter med. När pappa kommer hem från jobbet vid kl 15 så åker vi nog till stallet. Det kommer vara mörkt ute då så jag hoppas ridbanan är ridbar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0