Mitt hår

Vad har du för produkter till ditt hår och hur sköter du det? :)
 
 
Förr hade jag tiotals olika produkter till mitt hår, men insåg senare att det faktiskt inte behövs. Trixet är att ha så lite shampoo som möjligt i håret när du duschar och mycket balsam. Ibland har jag även hårinpackning, bara lite och i topparna. Antingen sköljer jag ut det eller så låter jag det sitta kvar (tips från min frisör till er som har lockigt hår). När mitt hår fortfarande är blött så borstar jag igenom det och sätter i hårolja, det dämpar fluffigheten och gör att mina lockar formas lite extra fint. Min hårolja är av märket "davines". Jag låter ALLTID mitt hår självtorka för då får jag massa skruvlockar och jag tror de flesta får fint hår på så sätt. Rätt enkelt eller hur?
 
  
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0