min urgulliga ponny

Kul att se att så många av er har länkat era bloggar, hann kolla in och läsa några igår men ska fortsätta med det idag. Imorse var jag och pappa i stallet, det har gått 8dagar sedan jag såg Braven senast, har saknat honom jätte mycket. När jag ropade på honom så gnägga han och såg hur glad ut som helst. Min fina ponny ♥ 
 
Ridbanan var lite frusen så det gick bli en uteritt, vilket var mysigt eftersom det var underbart väder! Red först fram och tillbaka på en grusväg. Passade på att göra lite skänkelvikningar, öppnor & slutor. Sedan red jag en sväng i skogen och hoppade ett litet hinder. Braven var pigg men inte så galen som jag trodde han skulle vara. Han var positiv och glad under hela ridturen. 
 
Pappa tog lite foton, vissa är otroligt fina. De som är tagna inne i skogen är lite suddiga. Se och njut av min urgulliga och läckra ponny! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pixan

Vilka härliga bilder och vilken söt ponny!!!

2015-01-08 @ 18:09:48
URL: http://pixans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0