"Jag klarade det"

Jag tycker dressyr är en av de vackraste sporterna som finns. Många jag känner tycker dressyr är tråkigt att kolla på men jag tror att även om man inte är fantast så ser man konsten och sampel mellan häst och ryttare. Dressyr är att dansa med häst. Ryttare på världsnivå får det att se så enkelt ut och man vill bara luta sig tillbaka och njuta.
 
Min stora dröm är att rida de högsta klasserna i dressyr och vara en utav de bästa. Omöjligt kanske ni säger, men jag tror med rätt ambitioner, bra tränare, grymma hästar och jäkla massa kämparglöd så kan jag lyckas. Förhoppningsvis har man lite tur och talang på toppen av det. En dag vill jag kunna säga "jag klarade det". 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0