De senaste dagarna

Hej på er! Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering, jag som trodde jag hade fått in flytet med att blogga igen. Ni har inte missat speciellt mycket. I helgen var jag och några kompisar ute och festa, det var ganska roligt. Dock var det väldigt lite människor ute, säkert eftersom det är sista helgen innan man får lön/studiebidrag. Igår var jag inte i skolan eller i stallet, utan jag var på sjukhuset för ännu ett återbesök pga min mage. Testerna de tagit än så länge ser helt okej ut men väntar fortfarande på några. Läkaren kommer ringa upp mig och prata om vad vi ska göra senare. Fick en ny medicin utskriven, men den verkar inte fungera bra på mig. På kvällen igår så kom Kline och sov över, vi tjocka oss med Ben & Jerry och kollade på film. Idag hade jag bara en timmas lektion och sen slutade jag, det var inte värt att åka till skolan egentligen... Nu på kvällen har jag ridit Braven i ridhuset, han kändes väldigt fin. 
 
 Jag är extremt trött så jag tänker sova nu. Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0