Min nya hårfärg

I förrigår var jag hos frisören för att klippa och färga mitt hår. Jag fick sitta där i 3,5tim och hon som färga hade missförstått totalt hur jag ville ha det (skulle ha ombre).. så var verkligen inte nöjd när jag gick därifrån. Min lugg var typ platinablond och resten var likadan som min gamla hårfärg. Mitt hår såg ut som en tiger haha. Så jag gick tillbaka dit dagen efter och fick en tid direkt, så en ny och ung frisör fixade till det precis som jag ville ha det! Jag har ombre nu med brun botten och ljusa toppar. Man skulle kunna säga att jag har mörkblont/ljusbrunt hår nu.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Snyggt!

2015-02-22 @ 12:02:22
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0