hälsat på mitt hjärta

Idag har jag hälsat på ponnyn som äger mitt hjärta - guldponnyn - Brave Heart. Han har det så bra hos familjen Thunberg och är så så så älskad. De gjorde mig otroligt lycklig och glad när de häromdagen frågade om jag kunde ta hand om Braven under fyra dagar under nyår. Det värmer mitt hjärta att jag fortfarande får vara en del av hans liv. Herregud vad jag saknat honom: hans sockersöta anblick, hans miniöron och hans rosa mule. Han kändes mycket mindre än vad jag minns haha. Hedda och Braven har verkligen kommit varandra nära på så kort tid och det ser så harmoniskt och fint ut. Ni kan följa dem på instagram: @heddathunberg
 
 
På eftermiddagen vid 14.30 idag så var det Helena Reje träning för mig och Sparkling. Sparkly har blivit så energisk sedan jag klippte honom och kylan kom. Eller så ger den nya sadeln honom så mycket bogfrihet att han bara vill framåt? Kanske en kombination av allt? Hela passet gick åt att träna samling i trav och galopp. Jag måste säga att traven var magisk idag! Helena har kurs, så imorgon kl 11.10 är det träning igen!
 
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0