GOD JUL

önskar hela familjen Avellan Ryd
 
Hur vackra är vi inte på bilden? haha. Jag hoppas ni har haft en jätte bra julafton! Min dag började med att baka mjuk pepparkaka med min syster och sedan bar det av till stallet. Jag och Sparkling samt pappa tog en lång promenad i skogen. Det var nästan 10grader varmt och sol, så vi njöt fullt ut. När vi kom hem så kom min kompis Joanna förbi och hälsade på en stund. Sedan åt vi mat framför Kalle Anka och sedan fika med lussebullar, mjuk pepparkaka och kola. Vi har öppnat julklappar och spelat spel. Jag skjutsade för en stund sedan min syster och hennes pojkvän Daniel till hans hus för deras nästa omgång julfirande. Jag har fått jätte många fina saker som jag är super glad för! Jag kan visa er de hästrelaterade här på bloggen senare (även de andra om intresse finns för det). Ha en bra kväll, KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får gärna visa de icke hästrelaterade ocksä :)

2015-12-25 @ 11:30:50
Postat av: Anonym

Ja, visa allt! 😃

2015-12-26 @ 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0