Min födelsedag

Tack för gratulationerna på min födelsedag igår från er via fb, instagram och privat. Min dag hade sina ups & downs. Dagen började med att jag vaknade pga magsmärtor. Jag åt lunch i stan på retaurangen "Stranden" vid Kristineberg i Stockholm med Mira, Linnea och Ossian. Mira bjöd på mat, Ossian bjöd på kaffe och jag fick en underbart fin klocka av Linnea (marint tema - precis i min stil).
 
Direkt när jag kom hem så var det bara att byta om och kasta mig iväg till stallet. Jag fixade alla stall sysslorna och började sedan göra Sparkling i ordning inför träning på Segersta för Jeanna kl 20. Jeanna fick sitta upp och rida honom, och jäklar så fin han blev! När jag satt upp igen så hade jag en jätte bra känsla. Hoppas att detta håller i sig till tävlingen på söndag på Hogsta.
 
När jag kom hem så gick jag och la mig. Vi ska fira mig senare i veckan med god middag och tårta. 
 
Idag har jag fått två presenter av min syster (Victorias secret parfymer) och mamma (hårprodukter). Jag har även fått beställa några klädesplagg från Nelly. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0