Jag får aldrig semester

Direkt när jag kom hem från tävlingen i söndags så började jag må jätte dåligt. Det visade sig att jag fått matförgiftning. Under hela måndagen mådde jag såååååå dåligt, usch fy blä. Jätte hög feber, frossa, illamående, ont i magen. Idag har jag tillfrisknat och under kvällen var jag i stallet - där jag orkade rida Sparkling (halleluja!). Min snälla mamma hjälpte mig med stall "sysslorna".
 
Det var planerat att jag skulle åka till västkusten idag med min kompis Mira, men den mini semestern blev nu inställd pga att jag är sjuk. Ni kanske kommer ihåg förra hösten när jag skulle åkt till London med Mira? Då jag blev inlagd på sjukhus dagen innan vi skulle åka och mådde för dålig för att åka. Haha jag orkar inte, livet skrattar mig rakt i ansiktet.
 
När min odiagnostiserade sjukdom inte plågar mig så lyckas mitt immunförsvar faila med att hålla mig frisk. Livets ironi.
 
 
Trackback
RSS 2.0