studentklänning

Det här med att leta studentklänningar är verkligen inte min grej. Jag har alldeles för höga krav på hur min klänning ska se ut och inge lever upp till med dem. Har letat bland jumpsuits, kjolar och crop tops också men nej nej nej. Vill inte ha något "vanligt" utan något som är speciellt. Jag har seriöst letat på varje online butik som finns, så nu återstår det bara att jag hitta nått i Stockholm eller när jag åker till Frankrike 26-29april. 
 
 
(Detta är det enda jag kan hitta som faller mig i smaken)
 

Jag är hemma från fjällen nu. Var i stallet imorse och bytte täcke på Braven eftersom det han hade var för varmt. Han blev helt till sig när jag klev in genom stalldörren, spetsa öronen och börja stampa runt. När jag kom in i boxen började han lukta på hela mig och sedan klia mig i håret och på ryggen.

Det är över 10grader varmt och ljummet i luften, hur skönt är inte det? Dock blåser det lite men det gör inget. Ikväll blir det träning för Helena Réje, och förhoppningsvis är Braven mjuk och fin så vi kan rida igenom FEI Lagtävlan/Mästerskap programmet.
 
Ha en bra dag! Jag ska njuta av mitt sista lov någonsin.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Kom till Finland och köp klänning ;)

2015-04-09 @ 21:06:36
Postat av: Anonym

Finns superfina jumpsuits på Dmretro.se!

2015-04-10 @ 10:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0