PARIS

Inatt kom jag hem ifrån Frankrike och jag har haft fyra helt underbara dagar fyllt med otroliga upplevelser och skratt tillsammans med vänner. Jag kan definitivt säga att jag inte ville åka hem när det var dags. Vi har besökt Notre Dame, Sacre Coeur, Montmartre, Quatier Latin, Eiffeltornet, Musee D'Orsay, Opéran, hänglåsbron och åkt båt på floden Seine. Jag bemötte min rädsla för höjder genom att åka högst upp i Eiffeltornet och det var det läskigaste jag gjort (gick som en åttioårig gammal tant och vägrade släppa räcket). Vi har ätit massvis med bagetter, crêpes och croissanter. 
 
Idag var det mösspåtagning i skolan (vilket gick på ungefär 5minuter). Därefter åkte jag och Sofia till Vällingby för att gå runt i lite butiker och shoppa. Vi hade inte lust att festa och konsumera alkohol. 

Mot kvällskvisten fick jag reda på en helt otroligt rolig nyhet som kommer förändra mitt liv. Om allt går i lås så kommer jag få min dröm stor häst inom beloppet av 2veckor. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, ser så härligt ut!

2015-05-01 @ 22:20:51
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0