intensiv dag

De senaste dagarna har jag känt mig väldigt produktiv och duktig. Jag har studerat som en galning och Braven har fått några bra genomkörare. Igår kväll tyckte jag att jag förtjänade en paus så jag åkte hem till Linnea, där vi kollade på disney film och drack goda drinkar.
 
 
Idag har varit en väldigt intensiv dag! Jag gick upp vid halv 9 och började plugga, vilket jag gjorde fram till kl 14. Jag, mamma och pappa åkte därefter in till stan och gjorde några nödvändiga ärenden. En brun skinnjacka från River Island kom även med hem, hihi. När jag kom hem blev det en snabb kaffe fika med min kompis Anna och sedan åkte jag till stallet. Braven fick ett ordentligt dressyr pass i ridhuset. 
 
Imorgon åker jag och min Franska grupp till Paris! Jag har längtat till detta redan från början av 1:an i gymnasiet och nu är dagen äntligen här. Vi har ett fullsmackat schema men det ska bli sjukt roligt. Ni kommer få bilder och update under resans gång då jag har wifi på hotellet. Ha det så bra så länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0