imorgon åker vi hem

De fyra dagarna här i fjällen har varit riktigt sköna. I lördags åkte jag skidor i Åre med mina kompisar Elsa och Emma, det var riktigt roligt men var helt utmattad efteråt haha. Åkte skoter på kvällen också för vädret var otroligt fint. Igår åkte jag skidor med mamma och pappa i Storlien under eftermiddagen och tog långa skoterturer på förmiddagen och kvällen. Idag har jag åkt skoter x2, läst en bok och pluggat. Imorgon åker vi hem igen!
 
Jag kan sammanfatta dessa dagar som de perfekta återhämtningsdagarna. Nu vill jag hem till Braven och pussa på honom. Linnea har tagit promenader med honom och idag red hon en stund. Hon ringde till mig när hon stod och borsta honom så jag kunde prata en stund med min älskling. Bara ett par dagar borta från honom känns som en evighet. Att vara borta från sin bästa vän som man träffar under X antal timmar per dag nästan året runt är konstigt och jobbigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0