ÅRE

Hej på er! Den här veckan har varit väldigt hektisk i skolan med fysik prov, engelska inlämning, inlämning av gymnasiearbetet m.m. Tur att man fick påsklov och långhelg den här veckan! För första gången den här terminen har jag gått alla skoldagar på en vecka (HURRA! haha). Under lovet måste jag skriva 8st labbrapporter, usch.
 
Det är inte långt till studenten för mig, hela 68dagar! Den 11juni 2015 springer jag ut från Bromma Gymnasium i min vita klänning och studentmössa. När jag gick i ettan så kunde jag inte föreställa mig den dagen och nu är den alldeles inom räckhåll, det är helt sjukt. Jag har kvar många roliga saker kvar i skolan innan studenten: resa till Frankrike (26april-29april),studentskivor och mösspåtagning.
 
Just nu är jag på väg till ÅRE med mamma och pappa. Vi kommer vara där fram till på tisdag. Imorgon blir det skidor i förhoppningsvis strålande sol. Söndag och måndag blir det skoterturer och längdskidor (eventuellt slalomskidor). Det ska bli skönt med en liten "mini-semester". Stalltjejerna tar hand om Braven och Linnea kommer pyssla om och kanske rida honom. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Tråkigt att man själv precis har haft lov:( skola igen imorgon.. men hoppas du får ett bra lov!:)

2015-04-06 @ 19:10:23
URL: http://anniehorselife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0