Allt går snabbt

Har fått ett roligt besked den här veckan! Jag kan dock inte berätta så mycket för er men ni kommer få reda på det om max 2veckor. Det kan bli eventuellt tråkiga nyheter, men jag håller alla tummar och tår att detta går bra hela vägen så jag får något EXTREMT roligt att berätta för er. Kan knappt vänta!!! 
 

Idag var jag med på hoppträningarna i stallet med Braven. Det gick helt okej. Vi var väldigt ringrostiga eftersom det var några veckor sedan vi hoppade. Braven kändes lite osäker och ostadig, men i slutet gick det bättre. Efteråt fick han benen nedkylda med vatten, hovolja på hovarna och blev matad med äpplen. Han är så söt så man kan inte låta bli att skämma bort honom. Han är ju prinsen i stallet. 
 

Kan passa på att berätta för er att jag åker till Paris i Frankrike om 7dagar med min franskagrupp i skolan! Vi ska vara där i 3dagar och det ska bli sjukt kul. Samma dag som vi kommer hem så är det mösspåtagning också. Shit.. allting går så snabbt just nu. Det är bara 53dagar kvar till studenten!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0