.. hej ..

Förlåt mig ännu en gång, jag trodde jag skulle klara av att uppdatera er ofta och komma igång med bloggen igen. Men det visade sig att jag inte riktigt var redo, det är jag ännu inte. Jag skrev ett inlägg för ett tag sedan - som var väldigt naket - som förklarade vad som pågick i mitt liv och vad som gick runt i mitt huvud. Men jag raderade inlägget.
 
Jag ska inte skriva ut i detalj men jag kan säga att jag inte mår jätte bra varken fysiskt eller psykiskt. Den fysiska delen beror på att min mage inte mår bra igen, har ont väldigt ofta och det resulterar att jag inte orkar gå till skolan eller har ork att rida. Den psykiska delen beror på en del grejer som jag inte vill ta upp, men är lite nere helt enkelt. 
 
Jag har kommit till en del i livet där jag inte vet vad jag vill, vill jag satsa på något jag är bra på och har spenderat otroligt mycket tid på eller vill jag vara äventyrlig och upptäcka världen? 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️ Ta din tid o hoppas du mår bättre snart, helst nyss ❤️

2014-09-16 @ 08:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0