sjukhus igen

Som ni kanske såg på bilden jag la upp igår så var jag på sjukhus. Fick kramper i magen redan på morgonen, satt och grät hela första lektionen. Då gick jag till skolsyster, där jag genast blev värre. Kramperna blev längre och kraftigare, jag grät hysteriskt. Till slut fick de ringa ambulans och köra mig till St Görans. Där blev jag genast inlagd och fick smärtstillande. De tog massor av prover och gjorde en undersökning. Jag låg kvar där under natten och på morgonen fick jag konstaterat att det jag hade för ett år sedan när jag var inlagd inte har gått bort. Det har inte blivit bättre alls. De ville göra en hemsk undersökning på mig, men jag har redan gjort den en gång och tänker ALDRIG göra om den. Så jag sa strängt nej och sen fick jag åka hem, trots att jag inte mår bra och inte kan äta. Det är mycket skönare att vara hemma än på sjukhus, trots att vi inte har så starka smärtstillande här hemma. 
 
Jag mår fortfarande fruktansvärt dåligt och skriker/gråter när jag rör mig. Imorgon var det planerat att jag skulle åka till London med Mira och Joanna. Det verkar inte bli av.. men jag har fortfarande tid att ändra mig. Dock är jag nog dum i huvudet om jag åker. 
 
London skyline.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Var det gastroskopi/koloskopi dom ville göra på dig?

2014-12-17 @ 08:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0