på bättringsvägen

Hej mina fina bloggläsare! Jag kan glatt meddela er att jag är på bättringsvägen och har gått min första hela vecka i skolan den här terminen *stolt*. Ligger efter i många ämnen men inget underkänt. Har börjat komma igång med ridningen igen och Braven är finare än någonsin! Han har fått nallebjörns päls, så nästa veckan åker klippmaskinen fram. 
 
Imorgon tänkte jag, pappa och mamma gå på Stockholms Horse Show på friends arena. Vi har dock inte betällt biljetter (något fel på ticnet) så vi tänkte chansa och åka dit imorgon för att få biljetter direkt till KÜRen på eftermiddagen. Om vi inte kommer in så hoppas jag kan ta mig in på mässan iaf så jag kan shoppa lite.
 
Har lite saker att berätta för er, både sorliga och roliga nyheter. Men dem får ni veta med tiden. Planer inför framtiden har bestämts och beslut är tagna. 
 
Hörs snart igen, kram ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dina inlägg!
Var också på Friends i helgen, där alla raserna presenterades fanns en fjording med, köpte en almanacka med bara massa fjordingar i, du och Roxi var med i den! :D :D

2014-12-01 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0