Längtar efter Braven

Som ni kanske förstod så åkte jag aldrig till London idag. Hade ont i magen hela natten och fick ta massa smärtstillande. Hela dagen har varit ungefär likadan, vilket är sjukt jobbigt. Har lyckats få i mig två pepparkakor och mango. Alltid något.
 
Har inte varit i stallet på hela veckan, så längtar verkligen efter Braven. Vill pussa och krama på honom. Om jag orkar så åker jag med pappa till stallet en stund. Kommer bara kunna sitta på en pall och gosa med Braven, men det är bättre än inget. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Forsbacka

Aw, ni är så fina :') Jag hade också saknat min häst om jag inte sett henne på en vecka.

2014-11-08 @ 08:37:00
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0