hej

Hej bloggen! 
 
Jag är på bättringsvägen men är inte bra än. Jag kan inte stå/gå under längre tider eller sträcka på mig, men kramperna kommer allt mer sällan och jag är piggare. Jag har till och med lyckats äta en tredjedel av en vanlig måltid.
 
Provade att rida igår, började med att jag skritta Braven på ridbanan för att se hur länge jag orkade. Jag försökte trava en gång, men efter bara några steg blev jag tvungen att bryta av (det blev alldeles för skumpigt för min mage). Sen blev jag sugen på att galoppera, så jag fatta galopp. Det gjorde ont men det var genomlidligt. Braven gjorde luftsprång och bockade. Jag bara log och skrattade, trots smärtan. Pappa trodde jag grät men insåg senare att jag skrattade, haha! Det var det roligaste jag gjort på dagar. Har verkligen saknat Braven och känslan att rida.
 
Eftersom jag inte kommer ta mig till skolan på ett tag så har jag massor av tid att göra allt möjligt som inte är fysiskt ansträngande. Så har ni några frågor eller tips på inlägg ni vill att jag ska göra så är det bara att kommentera! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0