trött

Den här veckan har varit väldigt jobbig i skolan, inte den jobbigaste men nära inpå. Har varit så stressad över två prov och andra små grejer så att jag fått ont i magen och huvudvärk. Men nu är det helt så jag hoppas på att kunna slappna av lite och bara göra saker jag tycker om. 
 
Nu på kvällen var jag iväg med Braven till ridhuset för att träna för Ulrika. Han vilade igår pga att jag var tvungen att plugga så idag var han lite stel. Men efter en rejäl uppvärmning och lösgörande arbete, blev han riktigt fin till slut. Imorgon blir det tävling!
 
Nu är jag så oerhört trött efter den här veckan så nu tänker jag sova. Godnatt på er ♥
 
Jag & Braven på en Pay & Jump sommaren 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0