Snökaos på Ekerö

Förlåt för min hemska uppdatering på senaste tiden! 
 
Idag har det varit snökaos hela dagen och jag kom bokstavligen inte med bil till stallet då en buss täckte hela vägen. Min kompis Linnea kom inte heller till stallet då hennes buss far ner i ett dike.. Så vi hämta upp henne, fixa hennes ena häst på Sundby gård och senare släppte min pappa av oss en bit från "mitt" stall (Linnea har två till hästar i stallet bredvid) så vi kunde gå. Jag fixade allt till hästarna, mycket var redan gjort då jag har otroligt snälla människor i mitt stall som förstod att jag satt fast i bilkaoset. Senare så var bussen bärgad så pappa kunde hämta oss, och nu är jag hemma igen. Sammanlagt har jag sett fyra bussar åka ner i diken, täcka över vägar m.m. 
 
Ingen ridning blev det idag tyvärr..Nu är det bara att lägga sig och sova! Imorgonbitti väntar privatlektion kl 07.50
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0