sista dagen på sportlovet

Började sista dagen på sportlovet med att plugga. Vid 1 tiden så åkte jag och pappa till Ulrikas stall för att hämta  Roxi & Braven. Två tjejer som heter Jennfier och Malin (som står i stallet) har ridit Roxi medans jag varit borta, och det gjorde de idag med. Så jag hade bara en häst att rida. 
 
När jag skulle hämta Braven i hagen, så ropade jag hans namn och när han såg mig hoppa han rakt upp i luften och sprang till mig. Blev så lycklig att han vart glad att se mig, han kunde ha valt att fortsätta äta upp sitt hö i hagen, men icke. Det blev mycket gosande efter det och sedan red jag ett lösgörande ridpass. Han har vilat i en vecka så han var en aning stel men han blev fin i slutet. Därefter åkte vi hem med hästarna.
 
Under denna söndags kväll har jag gymmat, pluggat och kollat på film. Imorgon är det skola igen.. usch jag vill inte tänka på det. Har så många stora prov de närmaste 3veckorna att jag känner mig sönderstressad.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va fin bild!

2014-03-05 @ 10:22:01
URL: http://annaokexi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0