min längsta skoldag någonsin

Jag tror att den här dagen var min längsta skoldag någonsin. Började kl 08.15 (gick dock upp 06.10) och har gått i skolan, haft lektioner fram till tre och lyssnade på föroläsningar i aulan mellan kl 18-21.50 (obligatoriskt).  Melllan var jag och några killkompisar och käkade mat på en pizzeria i närheten av skolan och pluggade eftersom vi har matteprov imorgon. Satan vad trött jag är! Vill bara sova.. men nejnej. Tagga inför att plugga hela natten! Dock har jag sovmorgon imorgon vilket är väldigt tur.
 
Kände att jag behövde skriva av mig lite, så det är tur att jag har bloggen. Hoppas ni har haft en mycket bättre dag än mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0