Hemma!

Kom hem från fjällen för några timmar sedan, gick direkt till Mira för att hon sa åka till Indien imorgon. Tanken var att jag skulle vara social men efter en vecka med killarna så däckade jag där istället.

Veckan som har varit var extremt rolig. Den var väldigt intensivt, mycket skidåkning och skoteråkning. Lätt den bästa veckan i Enafors på länge. Men nu när jag är hemma så känner jag att det är jätte skönt att ligga i min egen säng, och ha lite kvinnlig sällskap, haha! Min mamma tyckte jag såg väldigt sliten ut när jag kom hem, vilket är ungefär som jag känner mig. Imorgon hämtar vi hem hästarna, det ska bli otroligt roligt att träffa dem igen! Har saknat dem så. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0