stor häst

Jag säljer Roxi pga den avledningen att jag vill gå över på stor häst och vi inte har råd att ha 3st hästar inackoderade. Hade man haft en egen gård hade det varit en annan femma, fast man kan inte samla på sig hästar.. Det funkar inte i längden. Jag har haft Roxi i 7år nu och jag känner jag vill ha "mer" än vad jag kan kräva av Roxi. Jag vill tävla, satsa och nå långt. 
 
Så nu i sommar ska jag, pappa och Ulrika åka runt i Sverige och kolla på stor häst åt mig. Tror det kommer ta ett tag att hitta någon som är bra för mig, men vem vet det kanske går jätte snabbt? Det ska bli riktigt roligt att komma ut och få se och rida hästar. Ser verkligen fram emot det! Förhoppningsvis hittar jag min dröm-stor-häst till slut. Ni får gärna hjälpa mig att leta och tipsa mig om olika hästar, antingen kan ni kommentera här på bloggen eller maila mig på [email protected]
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle du inte kunna göra ett inlägg om vad för häst du vill? T.ex. hur välutbildad, hur hög, hur gammal osv du vill att "din" häst ska va. =)

2014-07-07 @ 09:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0