Ulrikas stall

Min dag har varit lång och rolig idag. Började med att rida lektion för Ulrika kl 9.30 med Braven, vilket gick superbra! Det blev mycket fokus på skolorna, att jag måste sitta korrekt och Braven måste behålla sin energi. Vi tränade igår också men då var det hoppning som gällde för dressyrekipaget (lite dressyr i slutet dock). Roxi reds av Malin igår och Jennifer idag.
 
På eftermiddagen så åkte jag och mamma in till stan för att köpa födelsedagspresenter till min syster som fyller 20år den 7juli. Vi köpte även presenter till mina kusiner som vi kommer träffa redan imorgon eftersom vi åker till Finland då. Hästarna kommer stå hos Ulrika, Braven kommer vila och Roxi rids av Malin/Jennifer, tills jag kommer hem den 8juli.
 
Eftersom jag kommer befinna mig i Finland de kommande 5dagarna så kommer jag inte kunna uppdatera er direkt men det kommer komma upp tidsinställda inlägg. :)
 
Tog några foton runt omkring Ulrikas stall som jag tänkte visa er nu. Bilderna visar bara en del av all mark men ni får se det lilla mysiga stallet där Roxi och Braven står (3st boxar), en bit av ridbanan och några hagar. Synd att jag inte tog mig tid att fota de stora hagarna och det stora stallet, men det får ni se en annan gång:




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Står du inte i Mellbergs stall längre??

2014-07-04 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0