Roxi såld

Hej! Är Roxi såld? :) Har kommit till lite samma dilemma som jag antar att du också har...;( Hur kommer du igenom sorgen? kram
 
Roxi är i princip såld till en underbar familj i Västerås. De var de första som kom och det kändes rätt direkt. Två små urgulliga tjejer som hon kommer vara läromästare till, mamman kan också rida så det är super. Roxi åker nu på söndag, så jag återkommer till er med mer info då eller senare. Jag ska njuta de sista dagarna hon är i min ägo.
 
Hur jag kommer igenom sorgen är en bra fråga.. tror inte riktigt jag har fattat att hon kommer åka från mig och jag bara kommer ha Braven kvar nästa vecka. Jag försöker att inte tänka så mycket på det, att sälja sin bästa vän efter 7år är fan inte lätt. Men jag känner mig "redo" att släppa taget från henne och skaffa mig en stor häst, min familj kan inte ha tre hästar (Egentligen inte två heller). Det är till en tröst att jag vet att hon kommer få det bra och bli älskad. <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

❤️

2014-07-31 @ 23:02:46
Postat av: Joanna Westling

Hon står faktiskt i mitt stall nu:) förstår att de känns jobbigt!

2014-08-03 @ 21:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0