ÖVERLYCKLIG

Var inne och på facebook och såg att min kompis hade delat en länk om ändringar i ponnyryttaråldern. Nu är det till 100% klart att man får tävla ponny till man är 20år från och med 2015! Det första jag gjorde var att springa ut till mamma och skrika att jag kan ha kvar Braven i två år till, sedan började jag gråta. Lyckotårar.
 
Ni vet att jag vill tävla, men att tävla ponny mot stor häst är lite svårt. Därför ville jag köpa stor häst och trodde jag skulle bli tvungen att sälja Braven också.. men nu verkar det som han och jag får två år till tillsammans. Hur det blir med stor häst nu får jag och min familj diskutera men jag tänker inte släppa Braven i första taget. 
 
Hur känner ni inför det här? Nöjd? Inte nöjd?
 
KLICKA HÄR för att gå in och läsa de nya reglerna.
 
 
 
Hur tur har man inte? 2014 skulle vara mitt sista ponnyår, men så ville inte ödet ha det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0