otur

Vi har haft sådan JÄVLA otur än så länge. För det första blev vi väldigt försenade pga att vi var tvungna att byta ett däck på transporten vi hade fått punka på. Vi kom till Töreboda väldigt sent så Roxi vi var riktigt igång och pigg, vilket var bra! När vi skulle åka till vårt boende för att sova så kunde vi inte komma in i vårt "lilla hus" som vi hyrt. Campingen som hyr ut det hade inte lagt ut en nyckel till oss som de skulle ha gjort (pappa ringde och påminde dem två gånger samma dag). Vi gick runt i evigheter men vi kom inte in.. Så vi åkte tillbaka till tävlingsplatsen och sov i bilen. Vilket inte var en bekväm upplevelse kan jag lova! Natten har varit kall och vi hade inget mjukt att ligga på. Har sovit runt 2timmar, som nog är mer än vad mina föräldrar har sovit. Stackarna. Nu är jag helt vaken och det är ljust ute så det går inte att sova längre. Mamma var smart nog att ta med lite mackor hemifrån så det blir vår frukost. Men fy vad trött jag är.

Äsch, tagga Fjord-SM nudå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0