nytt stall - körkort

Hej igen! Det har dröjt några dagar sedan jag uppdatera er senast, förlåt för det. Men ni är nog vana att jag tar små "pauser" vid det här laget.
 
En stor grej har hänt medans jag inte skrivit och det är att mina hästar har bytt stall. Från det stall jag stått i typ 8år, till min tränares stall. Kände att det var god tid för förändring. Hos Ulrika är det bättre säkerhet, bättre hagar, bättre ordning och en GRYMT BRA ridbana. I mitt förra stall hade jag några riktigt goda vänner, så jag är ledsen över att jag lämnade dem. Men i mitt nya stall är det minst lika trevliga människor och jag har tillgång till träning hela tiden. Nackdelen med det här stallet är dock att det ligger ganska långt bort från mig (20-25min med bil), men jag håller på att ta körkort och kommer få det inom den nrmaste tiden så det kommer lösa sig. Det blev inte så stor förändring för mina hästar för de har stått där nästan hela sommaren redan, står där under lov och är där under träningar. Men nu är de där permanent.
 


 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Vicky, efter 8 år i vårt stall skriver du att vi har dålig säkerhet, vi skulle gärna vilja veta vart någonstans den brister?
Samma sak med hagarna. Vi har nästan 80 000 kvm hagar som alla inackorderingar får använda fritt året runt.
Ridbanan kanske inte är den bästa, men om både du och jag har tagit oss till SM med den så funkar den nog väldigt bra ändå :)
Tråkigt att du skriver så här om vårt stall efter alla år..

2014-07-31 @ 09:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0