Lär känna mig med 50frågor

1. Vad är ditt fullständiga namn? - Victoria Charlotta Alina Avellan Ryd
2. Har du lätt för att bli kär? - få crush, ja. Kär, nej.
3. Vilken låt är bäst just nu? - Love runs out (One Republic) & Genonimo (Sheppard)

4. Är du snål eller generös? - Jag tror de flesta ser mig som en generös person, är inte snål. 

5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - sarah jessica parker
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Lysmilk och sura saker
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - Jag tror jag är väldigt öppen och ärlig vem jag än träffar. Jag är inte blyg och tillbakadragen.
8. Vad tar du med på en fest? - goa vänner och ett härligt humör!
9. Har du ett bra självförtroende? - Ja det tycker jag.
10. Har du något smeknamn - Vicky, Vicki, Avellan

11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? Oj.. ehm.. vet faktiskt inte.

12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Var sig själv, le och var glad.
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Niall Horan
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Anna Hellström
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - förmodligen med mina hästar
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - villa
17. En dag du aldrig glömmer - 4/12-10
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - iphone
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - hästar, familj och vänner
20. Bästa boken du läst? - Rör mig inte, Starcrossed, Divergent, Hungerspelen
21. Turnummer? - 7
22. Vad har du för betyg i skolan? - helt okej
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - pluggar 
24. Hur många barn vill du ha? - 2
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - tror jag aldrig har älskat någon på riktigt
26. Vilka länder har du besökt? - Oman, Spanien, Grekland, Norge, Finland, Egypten, Frankrike.
27. Nämn 2 saker som gör dig riktigt arg. - Våld mot djur, människor som snackar skit om andra.
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - svårt, men Orlando Bloom. 
29. Hur stor garderob har du? - Liten.. men kläderna ligger överallt för de får inte plats.
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 26/8 jungfru
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - jag skulle aldrig gjort det själv, men vad dom gör är inte min ensak
32. Film hemma eller bio? - Bio!
33. Vem är ditt senaste sms ifrån? - Linnea Schalander
34. Vem ringde du sist? - Pappa

35. Hur är ditt humör just nu? - väldigt trött, ont i magen. Annars glad.

36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - Palla bry sig. Jag vill vara som jag är.
37. vem i din familj står du närmast? - Pappa
38. Är utseende viktigt för dig? - Det är utsidan som ger insidan en chans. Nä men jag bryr mig, men inte alltid. 
39. Hur många konserter har du varit på? - Lady Gaga, Justin Bieber, One Direction x 2.
40. Något du inte kan leva utan? - Hästar, familj, vänner.
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - Man in the mirror - Michael Jackson
42. Vilken årstid är bäst? - sommar!

43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - näää
44. Vad tycker du om adoption? - tummen upp för det
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - stor ålderakillnad känns lite äckligt men kärlek är kärlek. 
47. Vad gillar du för musik? -  pop antar jag
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - romantisk komedi
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - ingen 
50. Något inte många vet om dig. - jag är fullkomligt beroende av att läsa. Har läst minst 20böcker iår (tappat räkningen) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0