Jönköpings meeting

Vaknade kl 10 imorse, då duscha jag och började packa inför Jönköpings meeting. Åkte till stallet, red Roxi, mocka, gjorde mat, bytte vatten, red Braven, tvätta Braven och packa alla grejer. Vid kl 16.10 tog jag, pappa och Braven slagsta färjan och påbörjade resan mot Jönköping. Det gick rätt snabbt trots att vi fick punktering på ett av däcken på tansporten... Väl framme på tävlingsplatsen så gick jag en promenad med Braven och packa upp allt. Träffa massa kompisar och kollade runt på anläggningen. 
 
Just nu stter jag på hotel rummet på Elithotel i Jönköping. Imorgon bitti blir det frukostbuffé och skritt tur med Malin. Startar FEI Lagtävlan kl 11.53 imorgon så då får ni hålla tummarna och kolla Equipe! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina Blomquist

Hejja!
Visserligen strax utanför placering, men så bra ändå!!!! Håller tummarna för dig och Braven!

2014-07-18 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0