älskade roxi

Har bestämt mig att fråm och med idag ska jag uppdatera bloggen så mycket som jag bara kan. Saknar att kunna "skriva av mig" med mina känslor och upplevelser. Idag har det varit en riktigt bra dag, var i stallet imorse och red båda hästarna. Roxi fick ett dressyr pass på banan. Hon var väldigt fin, mjuk och pigg. Kanske lite för pigg.. hon vägrade nämligen att sluta galoppera. Trava var inte lika roligt idag alls. Braven joggade jag bara lite banan då han tävlade i förrigår, men han kändes väldigt fin faktiskt. 
 
På eftermiddagen har jag gjort lite nytta, jag har ansökt om körkortstillstånd (äntligen). Jag har sorgligt nog också lagt ut Roxi på annons, det kändes jobbigt och några tårar har jag nog fällt under dagen. Det finns redan några jag  vet som är intresserade av henne. Det tar verkligen i hjärtat att tänka på att hon snart inte kan kallas MIN. Mitt hjärta, min ängel och min bästa vän. 
 
Senare var jag med Linnea på Sunby gård och red hennes hästar. Så sammanlagt har jag suttit på 4st hästar idag. Duktigt va? Bra träning för mig att rida olika hästar vilket jag inte gör så ofta.
 
Nu ska jag vara med min kompis Anna och ha mysigt. Så ni får ha det bra så längeeee!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0