aktiv

Har varit väldigt aktiv sedan jag kom hem från Finland för en vecka sedan. Jag har varit ute och sprungit, gått promenader, padlat kanot, cyklat och ridit. Men sen har jag ätit mer godsaker än vad jag brukar göra så träningen har varit typ i onödan. 
 
Sitter just nu hemma men alldeles strax ska jag cykla till stallet. Roxi ska ridas först, ska köra en genomkörare på ridbanan och rida igenom programen som jag ska rida på Fjord-SM. Vid 19.30 blir det träning för Ulrika med Braven. Imorgon åker vi iväg till Jönköping där jag ska tävla fre-sön. Tävlar sammanlagt fyra klasser, alla nationella FEI-klasser. Har aldrig varit på den här tävlingen eller anläggningen så det ska bli kul. Har hört många goda ord.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0