aktiv dag

Idag har jag varit väldig aktiv tycker jag. Kline sov över här eftersom han, jag, Ossian, Kalle och Joanna hade en mys dag igår. Vi låg på stranden på eftermiddagen, åt middag hos Ossi på kvällen och sedan var vi på en fin strand och lyssna på musik. När kline hade åkt hem så kollade jag lite på serier (jaaa.. väldigt aktiv) och åkte därefter och tog in hästarna. Det var så varmt på dagen så de fick stå inne en stund. Vid kl 16 kom en person och provred Roxi. Det kändes riktigt bra! Jag skritta ut på Braven efteråt. 
 
Jag var hemma en stund, sen åkte vi tbx till stallet och tog in hästarna vid kl 21. När jag kom hem så gick jag och min syrra ut och sprang i ungefär 30min. Hurtiga! Haha tog ut mig totalt..
 
Nu ska jag duscha, se en film och sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0