skidor, OS, stallet

Imorse åkte jag och pappa  till XXL och köpte nya skidor och pjäxor till mig. Jag har haft mina gamla i flera år och köpte dom tyvärr innan jag växt klart. Nu har jag ett par skitsnygga Nordic Double Six (twintip) och ett par pjäxor som jag inte kommer ihåg vad det var för modell. 
 
 
Såg också på OS när Lars Nelson, Daniel Richardsson, Johan Olsson och Marcus Hellner tog ett överlägset guld i längdskidor. Helt galet! Guld tog tjejerna igår också, Charlotte Kalla var helgrym. Jag har vait väldigt engagerad i de olympiska spelen iår och har kommit fram till att alla som representerar Sverige är helt otroliga. De är Sveriges stolthet.
 
 
Åkte till stallet vid kl 16 och tog in hästarna från sommarhagen. Solen lös och det var upp mot 7grader varmt, så det ville knappt komma in. Red ut på Braven först i sällskap av Sofia på Zacke. Sedan red jag ut en sväng på Roxi också, som var helt galen i mörkret. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0