roxi till salu

Fick en fråga från en läsare som undra varför jag inte skrivit in Fjording SM 2014 på min tävlingsplanering, och svaret på den frågan är att jag allvarligt nog inte vet om jag kommer åka dit iår. Roxi är till salu, men till rätt köpare. Är väldigt mån om vart hon kommer för jag vill att hon ska ha ett bra och långvarit hem, därför har jag ej brottom med att sälja henne.
 
Jag tror att hon möjligtvis kan vara såld till Juli och därför kanske inte kan delta i SM. Hon och jag är direktkvalade från förra året (vi blev juniormästare) så det är "bara" att anmäla om det skulle vara så att hon inte är såld.
 
Det är jätte sorligt det här med Roxi men jag känner att det är dags att gå vidare efter 6,5år tillsammans. Hon ska få komma till en ny ryttare som vill ha en otroligt snäll läromästare, som kommer älska henne lika mycket som jag. 
 
Om någon är intresserad så kan ni maila mig på: [email protected] 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj! Har du henne ute på annons? Vet en som söker :)

2014-02-05 @ 20:01:11
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Otroligt fin häst!

2014-02-07 @ 22:49:05
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Rebecka Fredriksson

Så jäkla fränt med manen på första bilden! Hur gjorde du det? :)

2014-02-08 @ 08:40:05
URL: http://rebeckabinkle.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ni är så fina tillsammans! Hoppas att du hittar ett bra hem till henne!

2014-02-08 @ 10:17:21
URL: http://stallsackum.blogg.se
Postat av: Lovisa

Pris?

2014-02-08 @ 13:21:46
Postat av: Anonym

Pris? Jag kan inte höra av mig om jag inte har någon aning om vilken prisklass! Men jag är intresserad!!

2014-02-08 @ 15:42:41
URL: http://Nailartdesign.webblogg.se
Postat av: Hanna

Får jag fråga hur lång du är?? för jag funderar på att köpa fjording men känner mig för lång... Hur lång är du på henne??

2014-02-08 @ 19:17:19
Postat av: Stella

Du vill inte lämna ut henne på foder/hyr ut henne? Älskar fjordingar enormt men ska antagligen hyra ponny/ skaffa foderponny o hon låter så himla bra...! ;)

2014-02-09 @ 09:08:03
Postat av: Anonym

Kul att se att du struntar i nosgrimman :)

2014-02-09 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0