ledig idag

Hej mina underbara läsare! Vad ska ni göra idag? Själv är jag ledig från skolan idag, så det står 4grejer på min"att göra lista" idag:
 
  • Påbörja pluggandet inför Historie provet på fredag
  • Städa mitt rum
  • Skritta ut i skogen på Braven (medans det är ljust)
  • Blogga minst 4inlägg
Jag drog på mig en rejäl förkylning igår.. lyckades vara med på träningen för Eric Lette men efter det var jag heldöd hela dagen. Mitt huvud och min halsen gör ont. Sen har jag även ont i magen igen, men det har jag haft till och från i flera månader nu så det börjar jag vänja mig vid. Jag ska iaf inte låta det här stå ivägen för mig att ha en bra dag.
 
Här får ni lite inspo som jag hitta på min kompis Toves blogg.

Kommentarer
Postat av: maja simonsson

Hej, jag har tröttnat lite på att blogga själv och söker en bloggpartner.
Om du oxå letar någon att blogga med så mejla till [email protected] och berätta lite om dig själv och länka gärna din blogg.
Du ska helst vara mellan 14-17 år.
Kram Majjasiimonsson.blogg.se
(inte säkert att det blir nått men vill iallafall se om någon är intresserad)
vet du någon som söker bloggparnter så vissa gärna den detta<3
förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer

2014-02-10 @ 10:53:14
URL: http://majjasiimonsson.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Bra med lista vad man ska göra

2014-02-10 @ 11:16:04
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0