hemska snö

Usch vad är det för hemskt väder jag vakna till imorse? En decimeter snö och nollgradigt. Jag som trodde det skulle bli vår nu, men nejnej. 
 
Idag och igår var det EU-dagar i skolan, vilket innebär att man blir uppdelade i "länder" (grupper) som man ska arbeta inom och lyssna på föreläsningar i aulan. Detta var inget betygsavgörande och jag kände mig risig, så jag stannade hemma. Jag har pluggat extremt mycket till mitt Historie prov dessa dagar, men fick reda på i eftermiddags att provet är inställt imorgon, för andra gången i rad. Då har man ansträngt sig i onödan.
 
Imorgon går jag i skolan till 11.10, sedan har jag privatlektion i två timmar. När jag kommer hem åker pappa & jag direkt till stallet. Hästarna ska nämligen åka iväg till Ulrika och stå där och tränas under lovet när jag är uppe i fjällen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: EMILIA

Åh ni är så snygga!

2014-02-21 @ 10:32:27
URL: http://allin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0