godkänd i matte!

Märker att min uppdatering har varit ganska låg de senaste dagarna. Hade ett Svenska prov idag som faktiskt gick bra pga att jag pluggat haha. Vet ni vad? Jag blev underkänd i Matte kurs 3c som ni vet, men jag gjorde omprov den här terminen och fick D. Det är helt galet! Det lönar sig att börja plugga i tid och anstränga sig, jag borde göra det oftare. Har ett historie prov på fredag också.. så det blir intensivt pluggande på onsdag & torsdag.
 
Idag red jag båda hästarna på ridbanan. Både Roxi och Braven var riktigt fina! Det går inte att rida ordentligt för vår bana var lite fryst då det var nollgradigt. Imorgon har jag planerat att jag ska rida ut en sväng på båda.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0