frågor & svar

Brave Heart, så fin verkligen!
Har du ridit länge? :)
 
Tack så mycket! ^^ Jag har ridit i över 8,5år nu.. tror jag. Kommer inte ihåg riktigt när det var men det var lite över 7år sedan jag fick min första häst och innan hade jag ridit i 1,5år på ridkola. Så det borde nog stämma.
 
 
 
Hej! Vet inte om jag är född igår, men vart hittar du alla fina inspirationsbilder? Typ alla "justgirlythings" och alla träningsbilder? :)
 
Haha, antingen söker jag "quotes.." någonting på google för att hitta lite inspirationsbilder, samma sak med träningsinspo. Jag gittar Justgirlythings på tumblr hemsidan, du kan klicka HÄR för att komma dit.
 
 

Kommentarer
Postat av: maja simonsson

http://majjasiimonsson.blogg.se/2014/february/en-akta-van-vad-ar-det-egentligen.html gå gärna in och läs om hur jag tycker en äkta vän ska vara och svara gärna på hur du tycker en äkta vän ska vara<3

2014-02-20 @ 13:37:31
URL: http://majjasiimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0